Thursday, February 28, 2013

5 years.

1 March 2013.
Happy 5th anniversary, D.0 !



Really miss the old moments together.
May Allah bless, ameen :)

Lots of love, 
D.0 12

i'm really impressed with Ummi :)
She appreciates our friendship much more than i do. 
She never forgot my birthday, our anniversary and sometimes will text me,
asked about studies, just to say hello or just a simple gudnite msg !
Terharu sangat tauu :)

 Saya tak lupa kawan-kawan saya. Never. Mana mungkin saya lupakan kawan2 yang makan bersama, mandi bersama, susah senang bersama, belajar bersama. Semuanyalahh!
Cuma kadang2 bila dah ada new life rasa 'terlupa' seketika lepastu kalau ada org post gambar2 lama kat fb barulah terhegeh-hegeh komen 'rindunyew' padahal jarang sekali bertanya khabar.lols.

 Dan Allah s.w.t. menyuruh bersilaturrahim dalam beberapa ayat al-Quran yang berbunyi: "Dan takutlah kamu pada Allah yang dalam semua hajatmu kamu minta padaNya dan jagalah hubungan kerabatmu. Dan jangan kamu putuskan hubungan dengan mereka." 

Inna Allaha ya'muru bil adli ihsani wa ieta'i dzil qurba. (Yang bermaksud): "Sungguh Allah menyuruh kamu berlaku adil (beriman kepada Allah s.w.t.) dan berlaku baik terhadap sesama makhluk dan menyambung hubungan kerabat."


Pendek kata, 
maafkan aku sebab aku bukanlah kawan yang baik.
Aku tak mampu nak selalu contact korang, aku tak ingat pun anniversary bagai.
Teringat pun sebab Ummi yang msj aku.
Doa aku, agar kamu semua sentiasa di bawah lindungan dan rahmat Allah swt.


p/s - Tak dapat nak update panjang2 akibat kekangan masa.

No comments:

Post a Comment