Tuesday, February 5, 2013

Full : Reunion @ Waterworld, A Famosa

Assalamualaikum.



Siapa yang suggest kan tempat ni aku pun aku taktahu, aku ikut je hewhew.
Ni kali yang keberapa aku pergi sini pun taktahu juga.
Time kecik2 sampai lah besar adalah dalam 2, 3 kali juga pegi sini.
Dulu pergi sini pakai spender je, sekarang dah besar. kahkah.
rindunya masa lalu.

kami pergi berlima - aku, pika, ezy, nad dan mashi.
semua ni budak2 sematrik aku.
Semua budak melaka, kecuali Nad budak soromban.
Dan semua dapat U yang lain2 dan jauh2 belaka.
Mashi kat USM, pika UM, ezy UMK, Nad uniMAP.

'oleh kerana kita semua berjumpa di Melaka, kalau ada apa2 reunion kena buat kat Melaka jugaklah' ( Mira, 2013 )


kanak-kanak riang.

 serius best sebab takde orang. Bukan musim cuti sekolah kann.
Kalau nak naik gelongsor tinggi2 tu sampai 100 kali pun takpe sebab kalau musim cuti,
sampai kena beratur panjang uolls nak tunggu turn.
Tapi kitorang naik sekali je. Tak larat nak naik tangga tinggi2 harhar.



Lazy River.
melazykan diri atas pelampung. 
pelampung kena sewa, tak termasuk bayar tiket.

Aladdin.



Kat sini ada gelongsor jugak, paras air setakat paras pinggang je tapi still aku takut kahkah.
Tempat kanak2 pun kau takut qila, aptb.


Left : Ezy | Right : Mashi

can u see the keladak ? ohh tolonglah upgrade sikit
waterworld ni. Dari dulu sampai sekarang sama je. Kalau ada tambah pun, sikit2 je.
 Keladak bererti dinding yang berlumut kehijau-hijauan.
Dah berapa tahun agaknya waterworld ni -.-

makan. ayam sampai 3 ketul, kalau time ramai orang agaknya dapat tak sampai 3 ketul ayam sorang ?
Tiket masuk rm 35 sorang siap pakej makanan.
Oh well, baru tahu exact harga tiket sebab sebelum ni masuk dapat tiket free
atau family day MPAG atau ayah yang beli tiket.
Kali ni beli tiket sendiri, baru tahu. Selama ni ingatkan bayaran masuk rm40++.

with ezy, ex roommate saya kuat tidur kahkah.
sory ezy jangan marah nanti pakwe lari harhar.

makcik belakang tu bukan geng kitorang tau. haha jahatnya aku.

Tips : Kalau pergi mana2 tempat yang ada air, jangan pakai tudung bawal
agar ianya tidak terkelepet. ngehngeh. Pakailah syria atau tudung indon je lol.

Begitu juga time musim hujan.
Geramnya kalau tudung terkelepet time hujan.
Kalau tak bawak payung, letak buku/fail atas kepala.
Yes, badan memang basah tapi awning tudung kena jaga harhar.

sebelum balik.
With Nad dan Ezy, ex- roommates sayaa.
Gonna miss u both.

Inshaallah ketemu lagi kita nanti. 
Belum berkesempatan lagi nak jumpa schoolmates dan classmates matrik.
Beraktiviti bersama macamni. Tapi tolonglah jangan nak pi waterworld.
Muak aku pergi sini haha. Tapi yang penting jumpa kawan2, dan suasana tu mesti berbeza,
ye dak ?

k lepasni kalau mama wing nak buat reunion aku taknak buat
kat waterworld.



No comments:

Post a Comment