Wednesday, February 20, 2013

First week.


First week of sem II 2013.
Hari Ahad je ada kelas.
Lepastu Isnin, Selasa, Rabu langsung takde kelas.
Oh God nampak tak keboringan di situ ?
Dahlah sampai unisza kemain awal. Sabtu pagi dah bertapa kat unisza taktahu nak buat apa.
nak study pon taktahu nak study apa maklumlah tak masuk kelas lagi harhar.

Maka macam biasalah kalau bosan pi KT. kahkah. What to expect when we are here,
Terengganu ? Aku peliklah orang Ganu ni diorang kalau melepak nak lepak kat mana eh.
I mean kalau diorang duduk Kuala Terengganu lah. Tak ke jauh kalau nak pi Mesra Mall kat Kemaman sana. Kemaman ke Dungun eh? sorry i'm sleeping all the time on my way here lols.

 naik cas ligas. Sebab weekday dan tak ramai orang, seronok lahh.
eksaited nya muka aku kahkah.

makan. tak ramai orang jugak. bertambah seronok.

Aku takde benda nak beli kat mydin lepastu aku beli bantal. Ingatkan dapat plastik lepastu cashier cakap takde plastik besar. Go green kononlah.Terpaksa usung sana sini dengan bantal. Rasa nak pulangkan balik je bantal tu tapi takkanlah kannn !
Habis kena bahan dengan bebudak nih sebab beli bantal peluk.
waddehekk apa dosa aku dan bantal tersebut HAHAHA.

p/s-

I had english class just now and we need to introduce ourselves and also hv to tell miss our hobby. I told her my hobby is reading novels. OMG, it's been a long time since i read my last novel. But then my friends asked me, why u didnt tell her that ur hobby is blogging.
Nampak kelainan sikit.harhar. Oh i didnt consider it as hobby because I just write here randomly about what happened in my life so one day i can read it again. hihi.
And also i dont like too many people read my blog. coz i'll feel lil bit awkward to write.seriously.
Only for my family and also for my close friends. 
*tetiber speaking* broken enough ? :P

dalam banyak-banyak soalan, aku tak suka orang tanya 2 soalan ni kat aku,

''apa hobi awak?'' dan ''apa cita2 awak?''


sebab lepastu aku kena perah otak nak bagi jawapan.lol
Biasanya aku jawab 'baca novel' . Untuk cita2, dulu aku jawab nak jadi 'cikgu'.
Tapi sekarang ni mungkin aku akan jawab 'food technologist' .

Kesian betul jadi aku ni.

No comments:

Post a Comment