Saturday, February 2, 2013

Update : Entry hujung minggu

Assalamualaikum.


kali kedua pergi tengok nunun kat upm. Mula2
plan nak pergi minggu depan sebab semua org ada tapi dah tak jadi pulakk.
Maka, kali ni aku, amer, aid jelah yang ada.
Untunglah si debab semua tempat dia je ikut.
Ibu ayah pergi mana2 pun dia ikut. sibukkkkk je :P

 pergi makan kat satay kajang.
Aid menyibuk lagi.
Orang makan satay, dia makan nasi :P

 nunun nak exam lepastu tak paham math.
Suruh aku ajar lol. Time ni rasa macam loser gilaa sebab tak dapat ingat apa 
yang miss tan ajar time kat matrik harhar. Padahal aku kemain suka math kat matrik, asyik muka aku je menempel kat meja miss tan kahkah.
Tapi serius otak dah berkarat, kalau nak ajar semula boleh tapi kena take time study balek ah.
Sory ler nunun kau pi lah tanya kengkawan kau mano yg ko tak paham tu -.-

Lepasni entah bila nak merasa satay kajang lagi.
Aku nampak satay time kat tganu bila pi pasar malam je lol.
Tu pon tak pernah berselera pun nak beli.


Dah taktahu nak merepek apa lagi hahah.

Sekian untuk entry ringkas hujung minggu ini.

No comments:

Post a Comment