Wednesday, February 13, 2013

Old pictures

Assalamualaikum.

Aku sedih tau tak sebab tak dapat jumpa semula gambar aku kat friendster.
friendster sekarang ni dah tak macam dulu. Di samping tiada orang menggunakannya lagi, friendster juga dah hilangkan semuaaa gambar2 aku kat situ. Banyak gilaaa kot kenangan kat friendster tuh. grr geramnyaa. Tinggal boleh main game je kat friendster tuh.
k fine aku still boleh ingat password dan email fs aku.hihi

Dan jugak gambar2 lama takde dlm simpanan aku sebab aku bukan jenis suka simpan gambar.Desktop lama dah rosak dalam tu banyak gambar aku watlekk je. yelahh, dulu masa zaman rumah alor gajah semua org guna satu desktop je. Masa tu pun perasaan nak treasure gambar2 dengan harapan untuk kenangan satu hari nanti pun tak timbul lagi.
Tapi bila teringat balik haihhh menyesal tak sudah. 
*ketuk ketuk kepala*

Tapi tak sangka tagged masih boleh digunakan lagi dan aku pun try buka
acc aku.hihi.Dann ada beberapa gambar aku yang telah dijumpai.
Gambar zaman dedulu. Takdelah dedulu sangat, 4, 5 tahun lepas lebih kurang.

 comel gila dak aid ! tapi sekarang pun makin 'comel' . hihi
ni masa aku form 3 sebab baju tu baju kelas 3 Aisyah :)

 ni pun masa aku form 3 ! gambar dalam boat kat Taman Negara Pahang 5 tahun lepas.
Time tu tak buat blog lagi so kenangan kat sana takde tertulis di mana2 ;(
Dan gambar kenangan semua kat sana dah hilang sobs ;(
Aku upload gambar kat friendster dan gambar kat desktop hilanggg ;(
Di mana nak kucari semula yer gambar2 kat sana ? Mungkin kena tanya classmates dedulu haha.

 tak ingat gambar tahun bila. Tapi ni gambar raya.
Kurus kan dak aid ? haha.
Aku pun kurus jugak time ni kalau nak banding sekarang. HAHA.

Azam mengada : Nak lebih kurus macam masa sekolah dulu.







No comments:

Post a Comment