CLICK HERE

Saturday, October 8, 2011

#nothing

ini entry aku yang last .
Insyaallah , aku tak balik rumah lagi sampailah exam akhir semester
menjelang . ececeh . 
Muet pon dah tak lama lagi dahhni .
berabuk le aku speaking nanti . haishhh .

aku memang tak nak balik minggu ni tapi oleh sebab roomate aku
balik dan majority classmates aku balik , aku pon
balik je ar . Nanti hujung minggu aku akan keseorangan .
aku nak makan dengan siapa , nak belaja dengan siapa .
wuuu .

ape pon doakan le pspm 1 (peperiksaan semester program matrikulasi ) .
tak silap aku tu lah kot maksud pspm . 
tu pon tak tau .
goodluck pspm kepada
S32T5 , pada roomate aku , wing 2A , 
pelajar kuliah S32 , ex sharodz di kmm , kmpp , kmp .
ahh , senang cerita sesiapa yang dekat matrik 
ar . Goodluck .

Friday, October 7, 2011

Dugaan


Aku juga manusia , ada hati dan perasaan dan kadang-kadang
akan melakukan kesalahan juga .
Amatlah tak wajar aku dimarahi dan disumpah seranah hanya
sebab kesalahan aku yg sangat kecil .
Sebab kau juga ada melakukan kesilapan , malah lebih besar
kesilapan kau daripada silap yang aku buat itu .
perlu ke aku dimarahi ?
kadang-kadang aku rasa aku tak mampu nak memikul amanah 
yang makin terasa berat di bahuku . sebab aku tahu , lebih\
ramai lagi yang mampu pikul amanah ini . Ya , aku pengecut .
aku diam . aku pendam . aku sakit hati .
dan kau juga dah hilang rasa kepercayaan kepada aku . Pedih sekali
rasa hati ni bila orang dah tak percaya pada aku . 
aku tak tahu apa salah dan silap aku yang buatkan kau berubah .
aku ambil keputusan , 
aku akan mendiamkan diri .
no matter what happens !

""takkan ku menyerah kalah , walau mimpiku musnah ,
harapanku hancur , sayapku patah ""

*mood sedih + bengang


Saturday, October 1, 2011

Majlis Amali Kemahiran Dinamika

last week ,
berlangsung majlis ini :


amali etika makan dan etika di 
meja makan . makanan ala barat lah konon .
aku dahlah tak reti makan guna sudu garpu pisau segala .
kampung giler . HAHA .

nasib baik ada budak kat 
meja aku tu agak terer bab etika makan . die yg ajar kite org 
semua . hehe .

so far agak best . ada persembahan blablabla .
ade anugerah puteri idaman lahh , jejaka tampan lahhh ,
segak bergaya lahh , cantik menawan lahh.
macam-macam daa .



 ini sup cendawan yang tak sedap
tapi saya makan sampai habis sebab sayangkan
rm50 saya :)


sedap tapi
tak kenyang . serious .
dahlah lapar , tak makan tengahari , kononlah nak makan
banyak - banyak time majlis ni .
balik kolej , terus carik kafe . ngeh3 .

sepanjang pagi aku ngan roomate bukak youtube ,
carik cara pakai shawl yg paling gorjes .
kononlah kan .
tapi tak sempat . hanya 10 minit ntok bersiap lepas
solat zuhur sebab bas bertolak pukul 1.20 ptg .
akhirnye main tarik aje shawl yg paling senang ntok dipakai 
dan lilit ikut sesuka hati aku je . 

 pemenang jejaka segak bergaya dan cantik menawan .
jejaka yang 3 dari kanan itu budak group MAXEL aku ,
dan dia sangat hensem . dan comel . serta hensem .
ehh melampau kau yer :) haipp !


ini classmate saya , Ina .
die pemenang ratu kebaya . 
dia cantik dan salah satu classmate saya yg sangat suka pakai
bermacam-macam gaya tudung .
tudung bawal pon die boleh modenkan . tarik depan ,
tarik tepi , tarik tengah dah jadi macam shawl .camane caranya ?
Hanya Ina yang tahu . ngeh3 .

ini classmate saya juga , Mira .

itu sahaja entry kalini .
yang lain tu , jgn kecik hati aku tak masukkan gamba .
ikutkan hati , aku nak masukkan semua .
hehe .

thanks for da memory uolls semua !