CLICK HERE

Sunday, April 10, 2011

Family Day MPAG

*gamba dari tingkat empat

Family Day MPAG 2011.
2 hari 1 malam di Port Dickson.
Kitorg tido kat Hotel Permaisuri.
Kitorg duk apartment,yg kurengg best apartment tu
ade 3 bilik,kitorg ambik 2 bilik,
lagi satu bilik family kawan ayah.
Dahla anak die kecik2 lagi,
kalo da besar dan hensem,best la jugak,
ye dak?ngee~


*si gemok mkn banyak


*aku,liah,amal dpt sebilik.habisla mcm tongkang pecah

eh?aku takde cerita pon.sebab kitorang dahla sampai
lambat,amal amek anugerah upsr kt skolah.
pastu time kitorg sampai,aktiviti dah habis.
kitorang makan,pastu terus naik bilik.
Yang paling tak bole blah aku tido sampai petang.
mlm baru kuar bilik.Aid sorang je mandi kolam ayah temankan.
cian aid~


*ni je gamba kolam yg ade.sbb aku sibuk tido

mlm,best la jugak.ucapan ntah-hape-hape.
Pastu Didie Alias ngan Azlee Senario jadik
pengacara.memang lawak giler~
aku jumpe Bila,Bong,Amy
ngan Mazfazlina.borak kejap saje.
tak sempat mawu borak panjang ngan
Amy.Dah lew lamer gile tak
jumpe.

*aku suke dessert nye.makanan tak sedapp

Dahla kamera plak tak dak bateri.Damn!
amek la gamba pakai phone.
aku mls upload,ni je yg aku rajin.
ekceli banyak gamba dari tingkat atas je sbb
aku mmg turun bawah waktu makan je.
kah3.
adela jugak aktiviti.Aku bole dengar dari tingkat
atas.tarik tali?main selam2?
lagi ntah ape2 games diorg buat.



Family Day MPAG mmg tak best
sbb dahla ramai gile org,pastu aku tak kenal
plak tuh.
kesimpulannya,ape yg paling best family day kali ini
ialah,,,

BERADU DI ATAS TILAM YANG EMPUK.

Hotel permaisuri nye tilam memang
terbaikk!pakai tilam vono kot.
so pegilah hotel permaisuri port dickson utk
menikmati tilam dan comforternya yg lembut.
oh ya,abg angkat pinggan sangat ensem.
ciao~


Wednesday, April 6, 2011

kisah aid si mata duitan

salam.
hari ni aku nak citer pasal aid,adikku.
ala,budak gendut botak.
aku cerita ni sbg pengajaran untuk kita semua.
terutama kepada yg ada adik2 yg belom
menopause,eh silap.
yg belom baligh.atau bahasa
glemer nye,kanak2 ribena.

aid mula menjalankan bisnes.
jual NUTRIGEN.ala,air botol kecik tuh
bisnes kecil-kecilan.KONONnya.
asal nya,
dia beli nutrigen sbb nak pembaris free.
comeii ruler tu.dah
10 ruler dia kumpul.lama-lama,bila dah tak
terminum air tu,kitorg plak sedapp
bukak je peti ais ade air tu,
dia mula panjang akal nak duit.


model tak komersial langsong!

muka teruja minum nutrigen


satu hari,aid beli 2 peket.
satu peket ade 5. satu hari akan ada 10
nutrigen dlm peti ais.
heaven kitorg!satu hari
sampai 3 botol aku balun.
tapi tu,,,sebelum dia buat bisneslaa,,,


ni aid tulis,
*siapa nak beli nutrigen 2.00 sebotol.sila ambil straw
sorang satu


mak datuk!sebotol rm 2!
ust zul pon jual nutrigen lapan posen je taw!
sepeket ade 5 botol,rm 3.90.
itu riba' dah tuu.
sampai basi la bende tu tak de sape nk
beli.ni pon nasib baik
tadi ibu ngan Lia beli.kesian kat die.
sapo nak beli,ye dak?
jgn harap aku nak beli!baik aku beli
sendiri kt kedai.

pesanan penaja,
awasi adik atau anak anda.
Jangan biarkan mereka mata duitan macam
adik saya.awasss~