Wednesday, February 13, 2013

permulaan

Assalamualaikum.

Result sem 1 dah keluar :D Tak kira lah bagus atau tidak, perkara pertama yang perlu diucapkan adalah alhamdulillah syukur pada Allah ;)
Aku target mesti lebih dari pointer matrik tapi nampaknya tak tercapai hewhew.
Banyak main dan banyak tidoq, padan lah dengan muka aku. teheee.

Cuma bagi aku, result sem 1 ni adalah permulaan. 
Permulaan pada sebuah perjalanan yang masih panjang.
yeahh masih panjangg ! Ada baki 7 sem lagi bebbb ! :0
*Fuhh lama lagi tuuu*

  Inshaallah mahu berusaha lebih kuat lagi berbanding dulu. Yang penting carry mark mesti tinggi sebab carry mark aku rendah lah yang membuatkan kebanyakkan subjek jatuh tergolek-golek lols. kesian :P

Alhamdulillah tahniah fantastic four ! dan semua foodtecheroes.
Korang hebat2 belaka :D

Nama pun foodtecheroes, mesti lah hebat ye dak ?

"Jika kamu bersyukur maka Aku (Tuhan) akan menambah (nikmat) itu kepada kamu. Dan jika kamu engkar maka sesungguhnya seksa Aku amat pedih." - 
(Surah Ibrahim, ayat 7)

bersyukur. sebab kekadang terlintas perasaan tak puas hati dalam diri ini. My bad.
Kalau bersyukur, inshaallah akan dapat lebihhh lagi :)


K kali ni betul2 last entry hehe. sebab esok malam inshaallah nak balek terengganu dahh.
Dan bersedia untuk memulakan sem 2 yang lebih mencabar.
sangat mencabar, baru sem 2. belum sem seterusnya lagi. kena kuatkan semangat.

Selamat maju jaya kepada semuaa !

annyeong !


No comments:

Post a Comment