CLICK HERE

Monday, March 4, 2013

Birthday partyy :)

Assalamualaikum.
ni hao ;)

Rajin betul diorang organized party ni :)
Birthday party untuk mereka yang lahir di bulan January, February dan March.
untunglahh. Sepatutnya tambah bulan 12 tahun lepas punya.
hahaha *lawakhambar*

kebetulan hari isnin negeri Terengganu cuti, duit ptptn pun baru masuk.
sebab tu lah meriah sambutannya kot harhar.
masing2 tengah kaya, iolls pun terpengaruh beli macam2 benda. 



Foodtecheroes <3 nbsp="">


barisan besday girl ;)


bestlah juga bila sesekali buat party macamni sebab semua
ada 'colony' masing2 if u know what i mean hehe.
so bila buat party macamni, makin merapatkan ukhwah antara satu sama lain.
Dahlah majority gegirl je, lagi senang nak organized.
usah ditanya mana boboy kelas kami kahkah.
comel pula bila sebut gegirl dan boboy. rasa macam baru 2 tahun, bukan 20 tahun
lols.


sekian, xie xie nin :D

p/s- harini iolls belajar mandarin tau.
terbelit lidah aku.



2 comments:

  1. Ce tengok ni ; http://www.youtube.com/watch?v=bHqxVtPwNa4

    ReplyDelete
  2. aku tak boleh bukakk, aku baca komen je. JGS kann ? comel :D

    ReplyDelete