Wednesday, December 5, 2012

to the beautiful you|korean drama review

 Hanakimi korean version.

Basically jalan cerita sama je, tentang sorang budak perempuan masuk sekolah asrama lelaki semata-mata sebab nak tengok lelaki yg dia minat lompat tinggi semula. dan dia satu dorm plak dengan lelaki tu.Pastu ada plak laki lain minat kat ppuan ni, sampai satu tahap dia ingat dia ni gay, sebab minat kat lelaki.

Tapi korea version wa cakap lu lagi best bebb.
Korean version best sebab romantik. Hanakimi memang lawak gilaa tapi tak romantik.
Hero asyik nak serius memanjang. menyampah haku. haha.
Tapi heroin jepun lagi comel lah bagi aku.

 Hero kedua- Cha Eun Gyul lakonan Lee Hyun Woo. Serius dia ni comel rambut mushroom haha. Dia minat gila kat Jae Hee sampai dia ingat dia ni gay sebab minat kat laki sebab dia taktahu Jae Hee tu sebenarnya perempuan.Tapi kesian, Jae hee anggap dia sbg kawan je. Tapi dia ni serius bagi aku kawan terbaik lahhh !

Omo minho oppa ! Mula-mula tengok aku dah rasa hak alohhh apehal tak hensem lah siot hero dia. Rupanya aku salah tengok. Yeahh sungguh comel dia niii. Minho (Shinee) berlakon sbg Tae Joon. Dia ni lah org first yang tahu Jae Hee tu sebenarnya ppuan. Tapi dia diamkan aje dan banyak bantu Jae Hee lepastu.
Romantik, i sukee. hikhok

Go Jae Hee lakonan Sulli f(x). Bagi aku Sulli ni tak lawa pon muahaha. Setakat putih je biasalah org korea. Sebab tu aku cakap aku lagi suka heroin Jepun comel gilaaa. 

Cerita ni sangat sangat best k. Mula2 macam bosan sikit, dah sampai episod 3 macamtu
dah interesting huihui. Faktor utama aku suka cerita ni sebab Minho oppa aku comel bila senyum lepastu aku suka lakonan Hyun woo. Dan friendship antara mereka. Serius rasa macam wahh bestnya kalau dapat kengkawan macamni  hehek.

5 star for this drama ! ><

No comments:

Post a Comment