CLICK HERE

Wednesday, December 5, 2012

Ma Boy | korean drama review


K kalau engkorang jenis malas nak tengok drama korea yg ada episod berjela-jela tapi korang nakk jugak tengok drama korea, tengok je drama ni k. sebab drama ni ada 3 episod je.

Secara ringkasnya, Ma boy menceritakan tentang Geu Rim yang baru berpindah ke sebuah sekolah di Korea ( sorilah kalau salah nama.Aku dah lupa nama dia kahkah.)
Dan dia dapat seorang roommate yang bernama Irene. Irene ni cantik, ramai minat dia tapi Irene
sangat pendiam dan misteri. Irene jugak seorang model.
Rupanya, Irene ni lelaki ! haha. Selama ni tengok drama korea perempuan jadi lelaki,
tapi drama ni lelaki jadi perempuan. So nampak lah kelainan sikit di situ.

Tapi serius jambu gila muka pelakon laki tu. Macam perempuan betul .Entah sape nama dia.
Tapi nampak lah bentuk badan dia macam pelik sikit. agak tinggi dan
straight je. Tak bole blah siap ada kelab peminat lagi tu kat irene ni. Bengong gila. haha

Dan cerita ni taklah banyak sangat konflik. yelah, ada 3 episod je kann.Macam biasa, ada lah hero dan heroin kedua. 

so kalau nak tahu kenapa irene/ nama lelakinya Hyun Woo tak silap aku jadi perempuan dan apa endingnya, rajinkanlah diri tengok cerita ni yer. 
aku selalu download drama kat dramacrazy.net.



No comments:

Post a Comment