CLICK HERE

Friday, September 7, 2012

welcome unisza !

Assalamualaikum.
baru berkesempatan nak update blog.
insyaallah, lepas ni akan update plak tentang Minggu Mesra Siswa
yang sangat meninggalkan seribu satu kenangan pahit manis serta banyak
kejadian memalukan yang memang meluruhkan kulit muka aku lol.

dalam proses edit gambar2 orientasi. sementara tu meh nengok
hostel unisza yang ohsem.
satu rumah 5 bilik, satu bilik dua orang. macam rumah lahh.
ntok asrama baru lah. asrama lama still cam asrama biasa.kot.


 duk kat homestay cik timah lagi ! alahhai.
atas sebab-sebab teknikal yang tak dapat nak dielakkan.

tu diaa.
''pergi dengan harapan, pulang dengan kejayaan"

insyaallah,
aminnn.

sedih :(
Terima kasih ayah dan ibu saya sebab dah banyak bersusah
payah kerana saya ^^
me love both of you veryy much <3 p="p">

1 comment: