CLICK HERE

Saturday, September 15, 2012

[pictures] sambutan raya FTM

Assalamualaikum.

malam tadi, 30 syawal. hari terakhir untuk beraya-rayaan.
maka, fakulti teknologi makanan menyambut raya dengan meriahnya. hehheee.
ada makan-makan( ini paling best !) , persembahan dari band
dan persembahan dari setiap batch. persembahan kitorang berterabur habis!
ohh tak lupa jugak ada majlis anugerah dekan sekali.

congratulations seniors!
berazam untuk jadi macam seniors yang cecantik dan pepandai. ehh ? hehe

our gang ! from left : dayah, wahida, piya and me.

aku rapat dengan diorang tiga orang ni lahh. nak pergi makan sama2, nak buat report sama2,
nak gi klas sama2. pendek kata kami sentiasa berempat.
tapi kami rapat jugak taw dengan bebudak ftm yang lain.hekhek.
dayah orang penang, loghat penang dia tu membuatkan kitorang terpengaruh.
belaja kat teganu, balik melaka cakap penang lol.


our BIG FAMILY.


sekor kumbang dikelilingi bunga :D

ini baru BIG HAPPY FAMILY.

 2 siswa, 38 siswi. 
bukan batch kitorang je tau yang lelaki pupus, batch yang sebelum ni pon
satu batch lelaki tak lebih dari 5 orang.
so jamuan malam tadi memang dipenuhi oleh perempuan je ^^

pantun popular oleh prof che lah,

dua tiga kucing berlari,
selamat hari raya aidilfitri .

thankyou shiero for the pictures!




No comments:

Post a Comment