Tuesday, August 28, 2012

bye bye :(

Assalamualaikum.


insyaallah this is the last entry before i'm going to terengganu. woahh excited, tapi
dalam masa sama sedih + takut + macam2 rasa bercampur baur.
entah macam mana lah nak harung hidup berjauhan dengan family kan.
so last sunday hari bebudak balek hostel, last jumpa nunun ngan liah. dak amal balik minggu ni,
sharodz kan. keje nye asyik balikk je. haha.
pastu ntah bilanya nak cuti, bulan 11 kot. tu pon kalau jumpa diorang lagi.

4 tahun di teganu, hmm hmm hmm.
tak tahulah nak describe feeling ni cemana. pastu kena struggle plak tu sebab
kos aku agak tough ntok diterima otak aku.

homesick ? insyaallah tak hewhew. sebab aku dah biasa duduk
asrama, tapi mungkin perasaan ni jadi lain sikit bila dulu duduk asrama balik setiap
2 minggu tapi kali ni balik setiap 2 bulan atau dalam 2 bulan tu tak balik langsung-langsung. LOL.

aku dah tengok gamba, hostel baru unisza memang awesome. macam homestay ohh.
dah namanya hostel baru,kan. harap2 aku dapat hostel baru, lebih
eksaited nak harungi hidup merantau cehh.
harap-harap jugak dapat roommate yang okay. dan haraplah dapat roommate yang
duduk jejauh jugak, biar fefeeling sama-sama.
taknaklah roommate orang kelate, teganu, pahang yang umah dekat2 tu.
karang mereka balik bikin aku sedih je. kahkahkah.

dan haraplah minggu orientasi okay je. takde nak ragging apa sumer.
unisza kolej islam kalau nak ragging jugak aku tak taulah woii nak cakap apa.
haraplah wifi okay, supaya dapatlah aku menghupdate belog paling koman pon seminggu sekali.
yeahh, i love to share what happens in my life with this lovely blog.
kalau takde orang baca, tak kisah sebab ibu boleh bacaa. so aku bolehlah hupdate blog yang mengatakan aku okay je *kononlah kan.
haraplah classmates okay.
haraplahh takde apa2 masalah besar yang mendatang.
haraplahh semuanyaaaa okay ,
insyaallah, aminnn :)

so, kepada rakan-rakan seangkatan lepasan matrik 2011/2012,
selamat menyambung degree kengkawan semua.
kita paling muda kat uni nanti oii, kat group kakak2 abang2 ramaiiii :P. seniorrr semuanyaa.
harap tak kena buli. hahak.
we're lucky dapat sambung degree di usia 19 tahun, 
alhamdulillah :)

belum orientasi lagi, tapi tak sesabar dah nak update blog pasal
orientasi lol.

No comments:

Post a Comment