Saturday, September 29, 2012

Happy Birthday, dear Wahida :P

Assalamualaikum.

yeahh, we were having our midnight party tepat pukul 12 malam
pada 28 sept 2012.
besday Wahida :)


kitorang plan last minit. plan time kelas prof .
hahah. nampak tak , tak senonohnye tuhh ? ><
akibatnya, kena attack dengan prof sebab bersembang dalam klas lol.

Dayah dan Piya 'ditugaskan' ke bandar kuala terengganu untuk ke mydin MALL :P
beli kek apa semua sebab aku ada lab setiap khamis.
diorang je yang free.
 BOSAN TAHU TAK PERGI KAMPUS KOTA HARI KHAMIS .
tetiber aku jadi baikkk je. alim2 kucing gituuu. hahah.

dan malamnya, kitorang plan nak celebrate kat bilik aku tapi
wahida taknak datang bilik aku. penat aku mesej dia,
duk cipta macam2 alasan. hoho.
lastly, kat bilik dia jugaklahh kitorang celebrate.

Berborak sampai pukul 2 pagi. ekceli nak borak lelamer lagi tapi kesian
kat wahida dah mengantuk sgt. balik bilik aku, sambung borak lagi. haha:D

wahida terharu sehhh. keke.

Happy Birthday dear. May Allah bless u always. friendship forever :)



pic wahida je yg ada memandangkan kitorang semua
malas nak pakai tudung apa sumer hoho.



No comments:

Post a Comment