CLICK HERE

Monday, July 30, 2012

remaja dan dessert ^^

Assalamualaikum.

spoil je budak ni =.=

ehhh tapi betul jugak kan apa yang budak spoil ni cakap.
tetiber terfikir lak.
masak sana, masak sini tapi mostly resipinya hanyalah dessert semata.huahua.
ehh bukan masak kot. baking maybe ?
termasuklah aku walau baru sekali aku buat puding koktail lembik.
sesekali apa kata post masak nasi beriyani ke,
nasi ayam ke, ayam masak lemak cili padi ke, ikan masak asam pedas ke,
apa-apa lahh yang mak nenek engkau orang terer masak.
barulah nampak macam calon menantu pilihan. kuang3.
okay fine,
nak masak rendanggg pulakk lah ! =.=

selamat hari raya.

p/s- tetiber suka kat cn blue lepas minat tengok yonghwa berlakon.
huarghhhh!
Ya Allah, kembalikan aku ke pangkal jalan ;p

6 comments:

  1. hehe....pempuan kene pandai masak lauk pauk jugak:)

    sy peminat yonghwa jugak!!!!!!!!sgt!dah tgk We Got Married???

    ReplyDelete
  2. bakingla cik adik...
    gadis-gadis..memasak tu kena belajar, esok-esok terbakar dapur baru tahu langit tu tinggi ke rendah..hehe.

    ReplyDelete
  3. hahaha:D @didiey , tengok heartstrings jee. taknak tgk WGM, tak suka seohyun. suke shinhye n yonghwa je . hahaha:D

    ReplyDelete
  4. dulu aku pun suka yong hwa...
    lama2 benak la pulakk. haha

    ReplyDelete
  5. i love oppa yonghwa. seksi muka dy. wkwkwkw.

    ReplyDelete
  6. haha. ape koranggg ni. semua nak suka yonghwa jeee. haha:D

    ReplyDelete