CLICK HERE

Thursday, June 28, 2012

konfius! siapa lagi besar ?

Assalamualaikum.

Berikut adalah ke konfiusan yang berlaku ketika aku sedang melipat baju.

 Baju amer ( jejaka 20 tahun)

Baju aid (jejaka 9 tahun)

Perbezaan kebesaran.

Ternyata ke'comel'an aid mengatasi amer.
Actually amer terlalu kurus, aid pulak terlampau sihat.
Kan bagus kalau lemak dalam badan boleh dipindah-pindah sesuka hati. hoho .

Walaupun aid gemuk, suka cubit aku, suka carik gaduh dengan aku,
suka tumbuk aku, suka kutuk aku dengan mulutnya yg bisa adehh,
aku tetap saaaayangg aid.
cehhh. ayat sebenar seorang kakak yang nampak keras luar di luar tapi lembut di dalam.
kahkahkah.

Kekadang lepas kena tumbuk dengan aid, aku bertekad taknak
kawan dengan dia. Tapi tak sampai sehari aku dah mula
bosan dan mula carik gaduh. haha.


The only BABY in our family.

Bangga tak bangga dapat jadi anak bongsu. Dah besar gedabak pun masih
dimanjai, disayangi dan dipanggil BABY. Sebut je
nak apa, semuaaa dapat. Manja kemain.

satu je persamaan aid dan amer yang sangat ketara,
SUKA KUCING.

padahal kitorang yang berempat ni memang tak ahh 
nak manja2 belai2 kucing.

Fine, entry dah terpesong jauh dari tajuk .







No comments:

Post a Comment