CLICK HERE

Saturday, July 6, 2013

Dah dapat kerja :D

Aku memang berniat nak kerja sepanjang cuti ni.
Nak pengalaman konon kann sebab aku tak pernah kerja sepanjang hidup aku.
Tapi bila mintak kat Peladang tak dapat, aku dah set dalam mind aku,
cuti ni duduk rileks gemukkan badan macam biasa lol.
Tapi tetiber ayah dapat pula cari kan aku kerja lain.
Nak tak nak aku kena jugaklah kerja sebab aku yang gatal-gatal dan heboh dengan ayah sebelum habis final haritu, suruh carikkan kerja. HAHA.
Tapi kerja ni untuk sebulan jelah, sepanjang bulan ramadhan ni aje.
kerja apa ? tunggu lah next entry lol. 

So, tomorrow will be the first day :D
Hope everything will be fine.

Kena bawak kereta hari-hari jugaklah nampaknya ni.
Bosan lah juga sebenarnya bila orang sekeliling sibuk mempertikaikan 
lesen aku. haha.


''fighting!'', kata Ryeowook oppa kepadaku.



No comments:

Post a Comment