CLICK HERE

Friday, January 4, 2013

playful kiss | korean drama review


Description: Playful Kiss is about a popular and genius male student named Baek Sueng-jo who has a stand-offish personality and Oh Hani who is a female student who makes up for being not-so-genius by always being smiling and happy. An earthquake destroys the girl's home and she and her dad end up living with the boy's family. The girl has kept this boy in her heart but she has never received any assurances of her love being reciprocated. Fun and groans ensue as they interact and rub off on each other. How will this drama end?
Episodes: 16 Year: 2010
 Casts : Kim Hyun Joong & Jung So Min

mula2 tengok cerita ni bolehlah tahan. Lama2 aku bosan lah pulak dengan perangai heroin tuh.
Dah nampak sangat hero tak suka kat dia, dahlah kan. Tapi asyik nak terhege-hegeh. Cehh
menyampah aku tengok. Tapi actually laki tu suka gakk kat dia. Buat2 jual mahal je.

Pun, aku menyampah jugak. haha. bila laki tu buat derk je kat dia, dia akan putus asa. Dia cakap taknak harap lagi kat laki tu. Tapi tengok2 dia mengendeng lagi kat laki tuh. eiiii serius menyampah gila tengok cerita ni. hahaha emosi.

apa pun, aku tak habis tengok 5 episod akhir cerita ni sebab aku dah malas nak sambung.
Tapi dah tengok last episod , diorang kawen jugak. Happy ending k. Entah macam mana hero
boleh terpikat kat heroin aku pun taktau. hahaha.


No comments:

Post a Comment