Friday, January 18, 2013

download video dari dramacrazy.net

Assalamualaikum.

Bagi aku, kalau tengok drama online tak syok sebab kita tak boleh buat koleksi.
pastu kalau drama best2, tak boleh nak ulang tayang semula.
haha.
Ada hati nak ulang tayang, yang ada ni pun tak tertengok lagi actually.

selama ni,
 taktahu nak download cemana dari site nih. Hanya mampu memandang saja.
wahh sedih betul ayat aku.

Akhirnya, saya jumpa blog ini - Klik.
Blogger ni terangkan satu persatu cemana nak download video dari dramacrazy.
Baiknyaaa!
Terima kasihh bangatt.

Dramacrazy.net memang terbaikk. Taip je nak drama korea apa,
inshaallah semua ada.
Drama taiwan, jepun, cina pun ada.

Untuk download video dari dramacrazy, we need to intall ,



gigih aku install semua ni.
Oh ya, kena guna mozilla firefox sahaja :)
Baru perasan aku takde mozilla. poor me ;(

Tapi sebab kelajuan internet kat rumah ni yang maksima, sekejap jeh dah siap
download dan install semua.
wahh heaven. takpayah lah copy dari kengkawan lagi.
Habis bervirus sebab harddisk tu dipassing ke sana ke mari.

masa untuk mendownload !


bayangkanlah, aku duk tengok movie tapi internet terpasang.
 laju pulak tu! sejak duk unisza ni,
aku sangat menghargai wifi yang laju ni. sebab unisza punya wifi
macam siput.
Dahlah kat rumah ni mostly aku je yg guna kan.
ohh rugi rugi.
ada baiknya manfaatkan sebaiknya dengan mendownload sehabis banyak 
drama korea.
kannnn ? !

amboi alasan.


6 comments: