Thursday, January 10, 2013

Holiday ;)

Assalamualaikum.

Fuhh dah hari kesebelas untuk tahun baru. Aku belum lagi mengucapkan
Happy New Year 2013
kepada blog ini. haha perlu ke? -.-

pepaham jelahhh kebizian melanda sempena final exam.
Usah ditanya okay ke tidak. senang atau susah.
Ini bukannya soalan tadika, yang senang belaka.
hahaha okay tak lawak pon.
tapi alhamdulillah dapat jawab walaupun macam biasa,
jawab esei ntah apa yang aku merepek pun taktahu lah.
Mohon dilembutkan hati pensyarah, aminn ;)
Fasa tawakal je sekarang ni huhui.

Maka, 
dengan berakhirnya final exam, berakhirlah semester 1
yang penuh suka dan duka, onak dan duri.
lol ayat tak boleh blah.
sekejappp sangat rasa semester ni.
maka, selepas 2 bulan tak balik melaka ( Ya Allah kentalnya jiwa kami yang dapat bertahan selama 2 bulan! )
 sampailah hari yang amat
ditunggu-tunggu, cuti sem. sebulan. 
syokkk gilaaa ;)

sebelum berpisah. walau gembira nak balik, sedih lah sikit
nak berpisah dengan makcik2 kepoh semua ni.
hahha.
pictures credit to : wahida :P
malas lak aku nak edit gamba lain.

selepas 11 jam dalam bas, sampailah aku di desa tercinta,
melaka ;)

aktiviti masa cuti aku adalah,

tidur, online, watching movies.
Banyaknyaaa lahhhaiii 'homework' movies yang aku kena tengok.
copy drama n movies terlalu banyak sampaikan rasa tak keruan nak tengok yang mana satu dulu. hahaha.

lol nampak tak hidup tanpa tujuan aku nih ? -.-

Happy Holiday, guys!
buat kerja2 berfaedah yer, jangan dok buang masa je 
kejenye.

Lol,
Qilanisa



No comments:

Post a Comment