Friday, April 24, 2020

My 26th Birthday

Assalamualaikum.

Last 22 December, im officially 26 years old! How time flies, alhamdulillah.
Hari lahir ke 26 adalah birthday yang banyak kali sambut. Seingat aku, 3 kali juga sambut hahaha.
Dengan bebudak outlet, dengan family, dengan Adah. So total 3 kali kek alhamdulillah.

Untuk sambutan di GWY, tak sangka pon diorang nak celebrate. Sebab aku cuti 22/12 tu, dorang sambut sehari awal. Diorang buat prank, prank bergaduh! hahhaa.
Lawak pulak bila dikenang balik, pastu aku blur je.
Tapi prank diorang memang betul2 menjadi.
Mula2 Ziela call cakap Nas budak cashier ada problem berkaitan dengan customer, marketing nak jumpa la apa la. Pastu Nas plak call nangis2 cakap kenapa PIC semua salahkan dia, Nas nak berhenti lah macamni then dia terus letak fon.

Aku dah runsing gila masa tu call2 tak dapat. Pastu masa tengah dok call Nas tu, tiba2 Malik dengan Syiddad bergaduh depan locker. hahahha. Bila difkirkan balik, diorang gaduh sebab yang tak logik. Tapi aku tak terfikir plak masa tu sebab tengah risau pasal Nas haha. Sampai dah nak bertumbuk tiba2 kek pun sampai and the rest is history haha.


Ziela si mastermind haha. Thank you zil, tak sempat nak celebrate birthday kau, InshaaAllah aku datang Sepang nanti buat surprise kakaka lol.

Thank you semua !


On my birthday pergi makan kenny rogers dengan paksa liah belikan aku beg sebagai hadiah haha.
Beg tu bawak gi Korea haha.

Pastu balik tu ibu dengan ayah bagi hadiah dan belikan kek lagi huhu.
Dah tua pon ada hadiah wkwk.

tu jambangan coklat ibu buat sendiri huhuhu.
Thank you ibu ayah <3 font="">



Kenapa background gambar nana? haha. Sebab bulan lepasnya celebrate besday Nannaa haha.
Thank you so much ibu ayah..Semoga ibu ayah sentiasa sihat, dipanjangkan umur dan sentiasa dalam rahmat Allah swt.

Present aku tu skrg tidak dijumpai, tapi rasanya ada je kat rumah sewa sana. Janganlahh hilanggg hadiah ibu ayah tuu hmm. Sebab haritu aku kelam kabut nak pindah rumah, last aku pakai masa aku angkat barang kat rumah sewa. 
Sampai sekarang ni tak habis kemas lagi, baru je kerja dua minggu kat Kajang, dah kena PKP haha.

Next, celebrate dengan Adah plak. Adah bagi hadiah purse sebab dia tanya aku nak apa, memang aku mintak purse laa hahah. Sebab purse lama dah terkoyak. 
Thank you Adabi!
Pastu masa tu lagi sebulan nak gi Korea, acah2 la makan kat Sopoong IOI City Mall. Tapi bagi aku tak sedap, ramen takde rasa langsung. Baik aku buat maggi kari sendiri hahah.



Letakla satu gambar makcik ni, thanks beb semoga dimurahkan rezeki hehe. 

No comments:

Post a Comment