CLICK HERE

Thursday, December 3, 2015

selamat menunaikan ibadah umrah

Assalamualaikum.

 5 December 2015,
Selamat menunaikan umrah buat ibu, ayah, uwan, dan dua orang adik ku, aid dan amal. Aku tak sempat balik wuuuu hanya mampu doa dari jauh. Mula2 sedih jugak kenapa budak kecik dapat pegi, aku tak dapat pergi haha. Tapi bila difikirkan semula, itu maknanya belum ada rezeki aku, inshaaAllah bila tiba masa aku nanti, dapatlah ke sana ;)
amal dan aid jangan lupa doakan kakak2 dan abang engkorang kat sana, amal jangan dok selfie je =,=

Tak boleh berhenti gelak tengok gambar yang paling kanan sekali tu..kiuttt tembam giler hihihi.

Budak eksaited. Konon je taknak pergi, tapi eksaited. addoi miss you kitty.

Throwback 2010 - lepas ibu dan ayah selamat pulang dari menunaikan haji.
Alhamdulillah, dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur dan masih diberi kesihatan yang baik buat mereka untuk menjejakkan kaki semula ke tanah suci tahun ni. 
InshaaAllah, ada rezeki kita dapat jugak pergi sama2 satu keluarga:)

Catatan ibu sebelum ke umrah : Catatan umrah 2015

Catatan haji ibu : Trilogi Haji dan Catatan Haji 2010

Live update from KLIA :



Semoga diberikan ketenangan dan kelapangan, diberikan kesihatan yang baik, dan dapat melakukan ibadah dengan tenang dan sempurna buat semua.
Selamat pergi dan selamat pulang,

i love you all so much *hugs and kisses*

p/s
For cute DIY gifts, just click the banner on the top of my blog to purchase now!

No comments:

Post a Comment