CLICK HERE

Sunday, November 1, 2015

SPM 2015

Short update, just wanna wish
Goodluck and all the best to my youngest sister, AKMAL KHALIDAH . 
very lorat mengada girl, do your best.
Pastikan 11A dalam genggaman, you can do it ! 

Goodluck juga kepada semua adik2 sekolah SMKA Sharifah Rodziah, dan semua adik2 yang akan menduduki SPM 2015. 
(entah taktahu ade adik skolah  baca ke tak blog ni)

Sebenarnya kerana kesibukan, aku pun lupa amal nak spm. Tiba2 je ibu hanta gambar aid berenang mandi kolam kat mersing. Rupanya diorg semua pi tengok amal kat sana, aiyooo. tiba2 je dah masuk bulan 11 dah pun lol.


Orang cakap muka kitorang sebijik. Dah adik beradik, mestilah muka sama. Dah tu? takkan nak sama ngan muka ko pulak ? wkwkwk.

p/s
sibuk goodluck kat orang, diri sendiri pon tak habis lagi baca untuk test esok.


"selalu ada harapan bagi mereka yang berdoa, selalu ada jalan pertolongan bagi mereka yang berusaha, selalu ada yang terbaik untuk mereka yang bertawakkal, inshaaAllah".

"Laa Haula Wa Laa Quwwata Illaa Billaah-Tidak ada daya dan kekuatan kecuali dengan pertolongan Allah"

Bittaufiq wannajah ! 
Aja aja fighting !


No comments:

Post a Comment