Monday, November 9, 2015

I Love Home.

Assalamualaikum.

Walaupun cuti sekejap je, tapi dapat meluangkan masa bersama keluarga itu dah cukup membahagiakan. cewah.

ibu yang rajin
Lucky us because our ibu sangat rajin. 
Suddenly i feel bad for my future kids sebab aku tak rajin macam ibu LOL.
Tapi balik ni memang tak dapatlah nak kekonon dietnye. 
Makan je semua, balik dah lah sekali sekala. Kalau diet siapa yang rugi ? kahh.

kek batik yumm.

chocolates yumm.

muffin yumm.

..dan macam2 lagi.
Terima kasihh ibu ! ><

Aid, adikku yang tembam

alahai dak tembam, sedih betul aku. Nanti dia nak pi umrah aku tak dapat balik, result upsr keluar pun aku takde kat rumah. Bila aku balik cuti bulan 1, dia dah masuk asrama pulakk. huwaaaa kitty cat jelly tembam ku. kuruslah hendaknye engkau masuk asrama nanti wkwkwk.


Letak gamba aid banyak2 sikit nanti rindu hahaha.

"kucingku yang gebu, segebu badanku".
24 jam asyik main kucing sampai demam2. Dahlah berlambak lambak kucing jalanan kat rumah ni adoi. Kitorang tak boleh marah kucing dia, nanti dia merajuk. sebab,
marah kucing=marah aid.


amal si budak mengada

Dak amal bawak 2 org kawan bermalam kat rumah sempena cuti Deepavali. Kebetulan aku memang nak keluar beli barang, so bawaklah diorang ikut sekali. Macam biasa tempat wajib pergi mesti lah JJ. haha, aku ngan liah siap dah hafal selok belok JJ, dak liah punya perangai asyik menghasut aku. Setiap kali pergi mana boleh balik dengan tangan kosong pulakk kan. =,=
Tapi kali ni kitorang singgah The Shore sebab dak amal bising nak pegi. Aku tak sampai hati pulak kalau tak bawak dia, lagipun aku memang teringin nak pergi pun kahkahh. 

Semua barangan mahal2 belaka kat sini. Kita rakyat marhaen ni lol hanya mampu membeli belah tingkap saja (window shopping haha). 
Satu-satunya tempat yang mampu adalah kat Mr DIY hahaha. 
Tagline Mr DIY bagi aku adalah - "walaupun takde bende nak beli, bila masuk dalam tu mesti rasa nak beli barang".

Paling popular kat sini, Skytower. Aku rasa tak berbaloi kalau bayar RM18 untuk naik skytower. setakat nak ambik gamba jo, kalau pelancong tu lain lahh. haha.

Amal and friends. 
Goodluck spm yer adik-adik. Ada lagi 6 paper, tapi aku tengok diorang ni tak bukak buku pon hahaha. release tension lah eah.

That's my update tentang 'cuti midsem' aku.
Walaupun nak ke Chiangmai, tapi rasa excited tu takde pun sebab banyak keje! Sampai je unisza hari rabu depan, terus kena submit proposal dan ada presentation. Aku tak bawak laptop so kena siapkan jugak semua keje sebelum ke Chiangmai. 

ape pon, let's enjoy Chiangmai Mobility program, UniSZA 2015.
Semoga Allah permudahkan semuanya ;D

No comments:

Post a Comment