Tuesday, September 1, 2015

Acik Kawen ^^

Assalamualaikum.
220815 Alhamdulillah, pakcik terakhir dah selamat pun jadi suami orang kekeke. Aku ramai pakcik termasuk belah ayah ngan ibu dan, acik lah yang terakhir sekali kawen dahhh. 
Dulu ktorg kalau nampak gamba perempuan ngan acik je mesti cakap ehh ni ke makwe acik. ni ke bakal makcik kite LOL gila. Kepoh giler dapat anak buah cenggini hah.

Bila tah last tengok orang nikah live depan mata. Time busu kawen tu tak berapa dengar sangat tapi kali ni dah memang depan mata aku. Aku fikir mesti seram giler time nak nikah kan haha. Yang pasti tok kadi tu ceramah panjang2 aku dah menguap nguap mengantuk lol.


esoknya, majlis kat rumah sebelah pengantin perempuan. macam biasalah makan2 ambik gamba tapi aku pi jadi budak kecik join ambik gamba kat photobooth. Biasalah, kazen2 den ramai yang kecik2 je lagi terpaksalah kawan ngan budak kecik kalau taknak alone je haha.
Aku pun takdelah matang sangat boleh je masuk ngan bebudak kecik LOLOLOL.




300815, majlis kat sebelah lelaki plak, kat kampung lubok cino lah mano lagi. 

Flowergirls 1

Flowergirls 2

Flowergirls 3

Pinky pink


Thank you Ummi and Chamed sudi datang ! 
Aku ajak2 macam tu je member2 yang ade kat melaka, tak sangka plak tetiba diorang muncul. hihiii. Kemain budak dua org ni ambik gamba, diorg cakap eksaited sebab first time pergi umah org kawen tak ramai orang. LOL memanglah takde orangg, korang datang dah nak dekat kul 4. 

Tu jeh, gambar pon tak banyak sebab ada official photographer kan haha. Tapi aku update je guna gamba yg aku ade, kalau nak tunggu gamba official aku pon x tau entah dapat ke tidak. Kalau dapat pon masa tu mesti aku dah takde masa nak update lg dahh haha.


Selamat Pengantin Baru Acik !
To cik sarah, welcome to big family uwan hihi.
Moga perkahwinan diberkati Allah dan kekal hingga akhir hayat.

TATA !

No comments:

Post a Comment