Thursday, January 22, 2015

Awkward

Sebelum ni, apa yang aku nak tulis. Aku tulis je. Feeling free to write. Tapi sekarang ni setiap kali nak tulis mesti fikir banyak kali.
Apakah sumbangan tulisan aku kepada masyarakat dan negara ( cewah tipu je ni )
Maksud aku, fikir dulu lah. Bukan main bantai je tulis. I cant read my old entries mesti rasa nak lempang diri sendiri sebab tu aku dah private kan entries sebelum 2012. 
(start blogging in 2009) Woww so proud of myself mampu istiqamah lol.

Kadang kadang aku dah tulis panjang berjela jela. Sampai membuang masa yang dah memang selalu terbuang ni pun. Tapi tetiba rasa macam
 'ah entry ni terlalu ikut perasaan'.
Masuk draft. Tulis. Masuk draft. Tulis. Masuk draft. Tulis. Publish. Draft balik.

So aku tahu punca aku jarang update tapi nak update adalah sebab aku dah jadi awkward dengan blog ni.

Mianeiiiyoo.

No comments:

Post a Comment