CLICK HERE

Monday, May 13, 2013

3 wishes !

susah tau takk nak cari gambar ibu sorang2. Mesti ada org terselit kat sebelah haha:D

To ibu,
Selamat Hari ibu.
Selamat Hari Lahir.
Selamat Hari Guru.

Terima kasih sebab sudah melahirkan, menjaga dan mendidik kami semua dengan
 sebaik-baiknya.
Tak terbalas rasanya jasa2 ibu dekat kitorang.
Ibu lah yang paling terbaik didunia ini !

Ibu, Happy Birthday !
Stay healthy, stay beautiful, stay young !

Ibu, Happy Mother's Day !
You are the best and awesome mother in this world.
I wish i can be a mother like you in future. 

Ibu, Happy Teacher's Day !
Ibu yang garang, akak selalu menangis kalau belajar ngan ibu dulu.haha
Tapi garang ibu itu lah yang meletakkan where i am now !
Thankyouu.

Ibu, I love you so much more than anything in this world.
I'm never say it in person but i really meant it ;)

akak sentiasa doakan ibu dan ayah diberikan kesihatan yang baik, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa dilindungi dan dirahmati Allah selalu.
May Allah bless <3 font="">

p/s Doakan akak berjaya, nanti akak dah kaya akak bagi hadiah hihihihi


4 comments:

  1. Appreciate this post. Let me try it out.

    Here is my page :: experienced

    ReplyDelete
  2. allalalalalala sweetnya qila.. hehe.. rajin2 tengok entri aku ni k? tenkiu !

    http://al-kisahbudaksengih.blogspot.com/2013/05/10-blogger-comel-di-malaysia.html

    ReplyDelete