CLICK HERE

Friday, October 12, 2012

takde motif.

Assalamualaikum.

Kalau kat Terengganu ni, toksah tanya lah kami hang out kat mana.
mydin giant mydin giant jelah kerjanya.
takpun kalau nak gaya makcik makcik tu pergilah pasar payang.
beli kain batik, beli lah rempah ratus segala bagai tu, ye dok ? -.-





hah, kan dah cakap takde motif.
ambik gambar bebanyak. pastu gelak gelak tengok gamba sendiri -.-
harini pergi mydin beli bebarang dapur je kot. lepastu tekak penang dayah nak makan
pizaa hut kekonon. kitorang ikutkan jelahh.
karang kempunan anak orang sapa nak jawab tu weh ? :P

semua gambar ada muka aku.
diorang cakap aku suka buat muka spontan(cemano tuh ?)
muka spontan yang bila tengok balek, rasa cam lawak gilor.
hahh, jahat gilaa kot -.-
ampa mengedog aku nohh.takpa takpa.

tadi jumpa nawal. dia cakap muka aku makin
MATANG DAN TEMBAM.
kfine-.-

No comments:

Post a Comment