Sunday, August 25, 2013

wedding : syud's sister

Assalamualaikum. 

Hari ini dalam sejarah sebab aku 
DRIVE SORANG-SORANG dari Lubok Cina ke Alor Gajah HAHAH. 
Hanya Allah je yang tahu gementar dan takutnya aku. Alhamdulillah okay je semua huhu ;)
Bangga pula dengan diri ini sebab berjaya juga akhirnya bawak kereta manual pulak tu hahaha.
Aku memang nak try bawak sebab nak mengasah driving skill aku. Habistu sampai bila nak penakut bawak kete ye dak ? huhu.

Kakak ketiga Syud kahwin. Cantikk sangat akak dia, abang ipar dia pun hensem hewhew. Aku pergi dengan nureen. Segan lah pulok kan nak datang sensorang.

Dapat juga jumpa syud. syima pon ada sekali :P

Ni bakal pengantin tahun depan mungkin ? hahaha.

nureen dan syud.

ni je gambar pengantin paling terbaik aku sempat snap lolll.

Love muchh ! photobooth yang cute !

with pengantin yang cantikk ><
semoga kekal hingga ke akhir hayat :)

with syud yang gorjes gilaa haha.
Terima kasih daun keladi, ada umur kita jumpa lagi :)
Nanti engko kawen aku cop jadi pengapit haha :P

Wedding akak syud ni comel gilaa tau. 
Photobooth cute, kerusi meja tetamu pun cute. Pelamin cantekk.
Doorgifts pun cecomel. Bunga telur diganti dengan grape jelly yang comey. Kat depan pintu masuk ada cute decorations, boleh tinggalkan signature kite kat situ sambil ucap congratulations kat pengantin. Dan ada lollipop. Tapi semua aku tak snap haha.
Tengok pelamin + photobooth tu dah tahu beribu riban juga ongkosnyaa :P


sekian wassalam.

p/s - arghh malasnyaa nak balik Terengganu. 
Nak sebulan cuti lagi boleh dak ? hoho.

No comments:

Post a Comment