Friday, November 4, 2011

tag ,

aku di tag . oleh cik bong .

soalannye adalah :

1#dalam hidup ni , apa yang paling kau nak tapi kau tak dapat dapat?

mr right  .
banyak yang aku nak dalam hidup ni .
Tapi aku nak jadi hambaNYA yg bersyukur .
alhamdulillah ntok semua yg aku ada .

2#kalau diberi peluang , apa yang betul2 kau nak dan kau akan betul2 hargai ?? 

apo erk ? tah le . aku akan menghargai
kalau aku dihargai . 
*tak tau nak jawab ape


3#kau hargai setiap detik waktu tak sepanjang kau hidup ? apa yang membuktikan jika kau kata ya ?

ya , aku sangat menghargai setiap detik waktu hidup aku .
buktinya , i'm happy wif
my life now . aku ada family dan kawan2 yg sentiasa 
di sisi aku .

fuhh . sumpah . mencabar .
sebab aku tak reti kalau pasal kehidupan lah , jiwa dan raga lah ,
kehkeh .

thank you Bong ek .
lain kali tag aku lagi .
hehe .

No comments:

Post a Comment