CLICK HERE

Wednesday, November 9, 2011

jpj test :)

hello ^^
hari ni aku jpj test setelah sekian lama menunggu .

mula2 , buat bahagian 2 .
 Alahh yang turun naik bukit , parking2 tuu .
aku turn yang ke 7 , dan aku orang pertama yg
failed . malu toksah cakap le . Ramai org duk menengok kat tepi tu .
maluuu aku . 

then , bahagian 3-on the road .
 Terus pegi kat parkir kereta .
Beberapa jpj tengah tunggu dalam kereta .
Aku tengok2 dulu , pilih jpj hensem . haha .


Time aku bawak kete ,
Jpj tu senyapp je . Die sibuk dengan henset die . Bagus2.
tenang aku nak bawak kete . Takdelah bebel2 .
Tapi aku kire untunglaa pasal dapat jpj yang hensem baik .
kasik aku lulus .ngeh3.
tak payah lerr aku nak ulang bahagian ni .


So, next week aku kene repeat bahagian 2 .
Insyaallah , mintak2 lulus lahh kan . Malas aku nak menempel
lagi kat zapcity tu .


p/s- aku musykil ,semua jpj tester mesti pakai spek hitam eh ?

5 comments:

  1. all the best nnti!! saya pn musykil :) time sy jpj pn, smua jpj tester pakai spec hitam. hhu

    ReplyDelete
  2. saya pun sependapat dengan korang pasal jpj suka pkai sunglasses..mcm macho macho gitu lah...heh :D
    by the way,kenapa gagal?saya pun pernah gagal byk kali jugak...malu =.="
    good luck and best wishes for your second try nanti ok! :)

    ReplyDelete
  3. sama la. sy pun failed part I gak. haha.
    all the best la utk repeat tu.
    btw, dorg pky spec hitam sbb dorg panas. haha

    ReplyDelete
  4. haha . hensem taw jpj tu . . saya gagal sebab naik bukit tu laa . bole plak kete tu melorot.hehe

    ReplyDelete