Saturday, March 21, 2015

Happy 12th birthday, Aid !

My only baby bro yang besar dan demuk telah membesar dengan jaya dan sihatnya apabila beliau genap 12 tahun 20 Mac 2015.
Time flies so fast,

Aid's transformation jejejengggg ! aku rasa kecik2 dulu aid comel je tapi sekarang bila dah besar rasa macam monster plak, macam gambar bawah ni.
So janganlah terpedaya kalau nampak baby comel2, sebab naturally semua baby comel. Ko tengoklah bila dia dah besar nanti kahkah. jkjk

cute monster. Kitorang paksa amer jawab kat whatsapp aid comel dan cute ke tak.
Last2 amer jawab "iye aid cute" <------- heartless.="">

Dah nak dekat sama tinggi ngan akak. Muka dia masam sebab sempat lagi bergaduh masa nak ambik gamba haha, aku suka carik gaduh ngan si demuk. Ada sekali tu, dia baling botol kat muka aku, aku marah si demuk tapi tak sampai 3 hari lepastu aku dah bosan tak cakap ngan aid haha.

Favourite foods aid mengikut turutan:
1) ayam bob
2)ayam goreng tepung yakni kfc
3)ayam kari
4)ayam goreng
5)ayam masak merah
6)sup ayam
7)nasi goreng ayam
8)nasi lauk ayam
9)bihun sup ayam
10)maggi kari

so now you know the reason why he's the only one fatty in our family ! HAHAHA.

Interesting facts about aid,
-Lebih berat 7 kg dari amer
-boleh pakai baju ayah
-gemuk 

tapi...
everyone treats him like a baby !

You will always a baby in our hearts haha,

Selamat hari lahir Ahmad Mujahid !
Moga dilindungi Allah, jadi anak yang soleh dan beroleh kejayaan dunia dan akhirat.

Amin ;)

No comments:

Post a Comment