Sunday, February 22, 2015

Cerita Cuti !!


Ko tahu tak that feeling masa sekolah menengah dulu, esok dah nak kena balik asrama ? Hahh exactly my feeling right now walaupun aku dah bertahun habis sekolah. Lepastu siang tadi aku tidur mimpi aku masuk asrama waddeheckk la haha. Sebabnya esok ( isnin )
hari last cuti sempena CNY. lepastu back to normal life,
habiskan sisa2 praktikal ( SISA KO CAKAP ?! ADA LAGI 20 WEEKS KO TAHU ? )
hiks malasnya lahhai. I need something or someone or somewhat ( ?) untuk menaikkan kembali semangat aku. 

Entahlah, 
Atleast im home, entah2 dah kerja nanti jarang boleh balik rumah. So i need to appreciate this time as much as i can. Maklumlah orang cakap, bila di depan mata tak dihargai. Bila dah jauh baru menghargai. Pebende ko merepek.

K ni sesaja nak update sebab lama tak update story selain cerita praktikal aku yang macam hado ke takdo tu.

Birthday nunun. Happy 20th birthday !

girls talk (baju biru tu sibuk je ngan budak pempuan )
 sambil 'exercise' kat luar rumah. 
Lahh sangat kan exercise tuu.

Otw ziarah nenek, singgah asar kat masjid cina. 
Semorang pinjam baju ibuuuu.

abaikan muka ala makcik dak liah.

Dinner nasi arab.
quite weird without ayah, ayah not fully recovered yet, 
so amer (the silent yet heartless driver) yang bawak ktorang.
I read it somewhere -  we are busy growing up not realize that 
our parents are growing old.
Moga ayah cepat sembuh :)


so harini semua dah pulang ke 'sangkar' masing2 tinggal dak amal nak balik esok. Pastu tinggal lah aku ngan si gemuk gaduh tak sudeh kat rumah.



Did you spend time with your family ? ;)




No comments:

Post a Comment