CLICK HERE

Friday, December 13, 2013

Terakhir

Assalamualaikum.

Minggu terakhir sem 3.

Allah, cepatnya masa berlalu.
Banyak yang nak update. Tapi kalau nak update panjang lebar, memerlukan masa yang panjang dan sekarang ini secara jujurnya aku takde masa.


Susah juga kan nak dapat ijazah ni. hahaha.

And i love this phrase so much,

''Jika kamu tidak dapat menanggung lelahnya belajar, kamu akan menghadapi peritnya menanggung kebodohan"

Entah mana aku pernah terbaca, lebih kurang macam tu ayat dia. yang pernah share tu terima kasih. 

Tak sabar nak balik rumah ! 


Buat sahabat-sahabat saya,
Asalkan kita masih ada antara satu sama lain, tak perlu kita nak menghiraukan kata-kata orang lain. 
Buat apa kawan yang ramai kalau mereka itu sebenarnya lebih ramai lawan dari kawan.
Lebih baik kawan tak ramai tapi mereka itu sebenar-benar sahabat.
if u know what i mean :D



No comments:

Post a Comment