Friday, February 10, 2012

update#

salam.
woaa , lama sudah tak update belog. dah bersawang dahh blog aku ni.
last week aku balik 3 hari tapi demam teruk woo .
tepat-tepat sehari lepas habis exam. Syukur Alhamdulillah tak sakit time exam.
kalau tak, memang hancuss semua paper.
siap dengan keracunan makanan sekali . hampeh punye kafe .
tapi bagus jugakk, ramai yang cakap aku dah kurus . HAHA . 
tak lalu makan punye pasal, aku tak makan apa-apa sampai 3 hari .
aku pun terasa badan makin susut sebab beberapa baju yang aku pakai ketat, terasa
longgar. kehhkehh.
tapi ni dah semangat balik makan, nanti gemuk balik.

actually sekarang ni kitorang tengah busy ntok pertandingan kawad
antara praktikum hari selasa ni . Siang malam berlatih kawad.
harap-haraplahh berbaloi.
Tak lama lagi jugak, ada dinner untuk blok B3. Setiap wing kena buat persembahan.
Kitorang sepakat buat persembahan menari.Menari lagu korea. haha.
poyoo lah masing-masing.
dan, assignment english dah siap sepenuhnya,alhamdulillah.
Sekarang tinggal untuk presentation pulokk.

apa pun, sekarang ni memang busy giler.

p/s-setiap kali berlatih kawad waktu malam, teringat pulak tyme skolah dulu
kawad sampai malam2. rinduuuu .
terbayang-bayang sampai sekarang. terasa cepat masa berlalu.
gileee ahh, aku touching.sobs3.


1 comment: