Saturday, February 4, 2012

Dream high | korean drama review



Description: Six students at Girin Art High School work to achieve their dreams of becoming stars.

Casts : Taecyon 2PM, Woo Young 2PM, Kim Soo Hyun, Eun Jung T-ARA, IU, Suzy Miss A

woahh cerita ni sangat best dan menarik sebab ia lebih kepada keazaman yang kuat dalam mencapai cita2 diorang. Agak best lah drama ni sebab masing2 ada kekuatan. Drama ni jugak takde hero atau heroin bagi aku, so takdelah hero je yang bagus , heroin je yang bagus. Semua ada kelebihan. Tapi agaknya heroin Hae Mi ( Lakonan Suzy) kot aku rasa. Hero plak Kim Soo Hyun atau Taecyon.

Hahh, kan dah cakap susah nak detect mana satu hero haha. Dan cerita ni lebih kepada keazaman mereka dalam mencapai cita-cita dan friendship. Cinta tu ada tapi tak banyak sangat ah. 
Aku suka drama ni sebab ianya real. Semua pelakon memang betul2 penyanyi kecuali Kim Soo Hyun. Tapi he can dance and singing very good. comel pulak tu harhar.

And this drama end up with they achieved their dreams. Semua berjaya, dapat apa yang diorang nak.
Ada dream high 2, tapi ada yg cakap dream high season 1 lagi terbaik. Aku pun malas nak tengok season 2 sebab bagi aku, biasanya kalau ada musim kedua mesti tak best. Orang pun akan bandingkan dengan season yang pertama haha.

No comments:

Post a Comment