CLICK HERE

Saturday, October 8, 2011

#nothing

ini entry aku yang last .
Insyaallah , aku tak balik rumah lagi sampailah exam akhir semester
menjelang . ececeh . 
Muet pon dah tak lama lagi dahhni .
berabuk le aku speaking nanti . haishhh .

aku memang tak nak balik minggu ni tapi oleh sebab roomate aku
balik dan majority classmates aku balik , aku pon
balik je ar . Nanti hujung minggu aku akan keseorangan .
aku nak makan dengan siapa , nak belaja dengan siapa .
wuuu .

ape pon doakan le pspm 1 (peperiksaan semester program matrikulasi ) .
tak silap aku tu lah kot maksud pspm . 
tu pon tak tau .
goodluck pspm kepada
S32T5 , pada roomate aku , wing 2A , 
pelajar kuliah S32 , ex sharodz di kmm , kmpp , kmp .
ahh , senang cerita sesiapa yang dekat matrik 
ar . Goodluck .

1 comment: