CLICK HERE

Saturday, October 1, 2011

Majlis Amali Kemahiran Dinamika

last week ,
berlangsung majlis ini :


amali etika makan dan etika di 
meja makan . makanan ala barat lah konon .
aku dahlah tak reti makan guna sudu garpu pisau segala .
kampung giler . HAHA .

nasib baik ada budak kat 
meja aku tu agak terer bab etika makan . die yg ajar kite org 
semua . hehe .

so far agak best . ada persembahan blablabla .
ade anugerah puteri idaman lahh , jejaka tampan lahhh ,
segak bergaya lahh , cantik menawan lahh.
macam-macam daa .



 ini sup cendawan yang tak sedap
tapi saya makan sampai habis sebab sayangkan
rm50 saya :)


sedap tapi
tak kenyang . serious .
dahlah lapar , tak makan tengahari , kononlah nak makan
banyak - banyak time majlis ni .
balik kolej , terus carik kafe . ngeh3 .

sepanjang pagi aku ngan roomate bukak youtube ,
carik cara pakai shawl yg paling gorjes .
kononlah kan .
tapi tak sempat . hanya 10 minit ntok bersiap lepas
solat zuhur sebab bas bertolak pukul 1.20 ptg .
akhirnye main tarik aje shawl yg paling senang ntok dipakai 
dan lilit ikut sesuka hati aku je . 

 pemenang jejaka segak bergaya dan cantik menawan .
jejaka yang 3 dari kanan itu budak group MAXEL aku ,
dan dia sangat hensem . dan comel . serta hensem .
ehh melampau kau yer :) haipp !


ini classmate saya , Ina .
die pemenang ratu kebaya . 
dia cantik dan salah satu classmate saya yg sangat suka pakai
bermacam-macam gaya tudung .
tudung bawal pon die boleh modenkan . tarik depan ,
tarik tepi , tarik tengah dah jadi macam shawl .camane caranya ?
Hanya Ina yang tahu . ngeh3 .

ini classmate saya juga , Mira .

itu sahaja entry kalini .
yang lain tu , jgn kecik hati aku tak masukkan gamba .
ikutkan hati , aku nak masukkan semua .
hehe .

thanks for da memory uolls semua !







No comments:

Post a Comment