CLICK HERE

Friday, October 7, 2011

Dugaan


Aku juga manusia , ada hati dan perasaan dan kadang-kadang
akan melakukan kesalahan juga .
Amatlah tak wajar aku dimarahi dan disumpah seranah hanya
sebab kesalahan aku yg sangat kecil .
Sebab kau juga ada melakukan kesilapan , malah lebih besar
kesilapan kau daripada silap yang aku buat itu .
perlu ke aku dimarahi ?
kadang-kadang aku rasa aku tak mampu nak memikul amanah 
yang makin terasa berat di bahuku . sebab aku tahu , lebih\
ramai lagi yang mampu pikul amanah ini . Ya , aku pengecut .
aku diam . aku pendam . aku sakit hati .
dan kau juga dah hilang rasa kepercayaan kepada aku . Pedih sekali
rasa hati ni bila orang dah tak percaya pada aku . 
aku tak tahu apa salah dan silap aku yang buatkan kau berubah .
aku ambil keputusan , 
aku akan mendiamkan diri .
no matter what happens !

""takkan ku menyerah kalah , walau mimpiku musnah ,
harapanku hancur , sayapku patah ""

*mood sedih + bengang


3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. wat hapen..tabahkan diri kamu ye adik...erm kdg2 kita jd mangsa sebab seseorg perlu dipersalahkan walaupun xde salah pun apa kita buat tu...chill

    ReplyDelete