Friday, August 12, 2011

tawakkal ,

aku banyak dengar ura-ura yg ckp result ups teruk .
sana sini org bercakap pasal ups .
aku sekarang tengah risau dengan result ups aku . 
entah lulus , entah tidakk . 
entah cemerlang , entah cukup2 makan je .

lepasni cuti raya 2 minggu , naik je raya
ada 6 minggu kuliah , then terus PSPM .jadual PSPM dah tampal
kat bawah blok tadi . 
sangat cepat masa berlalu . lepastu masuk sem 2 plakk . 
setahun cam tak terasa pon .

sekarang ni , aku hanya mampu bertawakkal je .
dan terus berusaha .
hurmm .

kurang mood .
dah lah harini aku bengang pasal nak keluar pukul 12 tengahari tadi ,
kad aku kene block . WTH , sumpah bengang . 
balek bilik , cara nak lepaskan bengang ialah dengan tidurr . haha . 
bangun tidur , baru otak dapat berfungsi secara normal .
otak aku cakap ,

''kau mesti balik ! usaha sampai dapat ! kau mesti balik !''

dengan usaha aku yang susah payah naik turun hep ,
aku dapat jugak balik . *hiperbola
padahal kad aku kene block sebab aku keluar sebelum pukul 12.30 tgahri .
itu sebabnye ?
aiyoo . 

dah lah . minggu depan kuiz math , listening test ,
kuiz bio . dan baru aku tahu ade exam
p. islam dan kemahiran dinamika naik cuti nanti . grrr .

tawakkal . err , i mean selepas berusaha .
konsep tawakkal , kena berusaha dulu, kan ?
hehe:D




No comments:

Post a Comment