CLICK HERE

Friday, August 19, 2011

ramadhan di kmm

da first and da last aku menjalankan ibadah puasa
kat kmm . agak best lahh jugak .
tapi sangat penat . kadang2 balik kuliah , rasa nak mati pengsan.
hua3.

berbuka puasa ramai2 satu wing 2A .
sahur tak payah cerita laa . bangun sempat minum air 2,3 teguk aje .
biasanya aku tunggu subuh . lepas subuh , tido balik .
 bangun je dah dengar lagu raya .haha .sebab tiap pagi memang akan dipasang
lagu2 raya .

aktiviti :


1)berbuka puasa satu kelas , S32T5.


aku ngan nadia settlekan semua benda ntok majlis berbuka puasa ni
 dalam masa satu hari je .hehe .
kabut jugakk nak pegi tempah makanan ,air blablabla .
alhamdulillah , akhirnye dapat jugakk kitorg makan sama2 satu kelas
ntok bulan puasa ni . aku nak buat majlis ni sebab jeles
tengok budak klas lain berbuka ramai-ramai . haha .









2)solat tarawih .
aku selalu pegi dengan roomate aku , ezy ngan nad .
kadang-kadang ade ceramah, tazkirah blablabla.
best jugakk lah tarawih kat sini walau surau agakk jauh .

 ezy<3

 nad<3

 ceramah nuzul quran


lastly , selamat hari raya .
tadi sempat ambik gamba beberapa org je .
semua rushing nak balik .
balik raya lahh kata kan . yang tinggal ni budak umah dekat je .

 zu,aku,nadia,ika,syaz,mira

 frenz<3



di kesempatan ni , aku nak ucapkan selamat hari raya
kepada semua muslimin dan muslimat .
walau puasa ada lagi 10 hari ,hee:D

2 comments: