Saturday, July 16, 2011

stress ,

let's talk about stress  .i'm very stress .
really stress , sangat tertekan .

semua stress ni berlaku dalam masa satu hari yang sama . 

stress 1# presentation Biology . preparation bagai nak gila . dan lepas
presentation , ade kuiz . dan it was heaven when lecturer cakap ,

''harini takde kuiz . latihan je '' .

 oh my , oh my . rase nak sujud syukur tengah2 lab tu .

stress 2#presentation sc komputer . tak baca ape2 pon .
spontan aje presentation kat depan . aku ngan Nadia baca
je ape yg tertulis atas paper . memang tak sempat woii nak prepare . dan akibatnye ,
kena buat sekali lagi mind mapping about keyboard . ohh bad . 

stress 3#tutorial mathematics. siapa tak kenal miss tan ? aku cukup
takut kalau tak siap her tutorials . and aku betul2 berhempas
pulas siapkan math .thx ntok Ada sebab die banyak tolong aku malam tu .
and also to my roomates yang sangatlah memahami aku yg
tension pada malam tu .

stress 4#kuiz kimia.ni lagi la aku rase cam nak mati .
kau tahu , result first kuiz aku sangatlah macam babun . dan aku sangatlah
menggigil kau tahu ntok ambik kuiz kali ni . ntah hape aku jawab pon ,
tak tau la .  mengapa hoi wahai orbital ?
hund's rule ? aufbau principle ?yess i know the terms but ,
i was like , ''hah?what's that ?''. grrr .

otak aku rasa dah nak meletup . rasa nak menangis aje .
dan malam tu aku tertidur dengan notes kimia . dan pagi , tak sempat breakfast .
dah la bangun lambat , baju tak iron lagi . tengahari tak makan
sebab lunch break satu jam je , i'm really need that one hour 
ntok solat dan baca kimia . 

alangkah stress nya aku ntok minggu ni .
tapi aku masih ada DIA  . aku berharap DIA akan melapangkan dan
permudahkan semua urusan aku .




No comments:

Post a Comment