CLICK HERE

Friday, June 3, 2011

a week=)

dah seminggu stat kuliah .
very fast . sampaikan baru aje otak aku nak berfikir ,
lecturer cakap ,,

''okee , we proceed to da next example..''

waddefak . tapi lama2 aku kene biasakan diri laa .
balek aje , kene baca balek . sebelom tido , baca ntok next
chapter . gaya belaja yang tak penah aku buat
sebelum ni .

so far so good . alhamdulillah . oke laa jugak .
kalau sekolah dulu , duduk statik aje kat
klas sampai petang . tunggu cekgu datang .tapi kat matrik
kene bergerak ikut situasi .

sejam kat lab komputer . sejam kat bilik tutor .
dua jam kat dewan kuliah . dua jam lagi
kat lab bio . sampai pukul 1 . pukul 2 petang sambung balek klas .
penat memang penat .

pastu semuanya kita yang buat sendiri . Kalau kat sekolah dulu ,
cikgu yang fotostat kan notes . tapi kat sini ,
no more suap-suap .buat sendiri . kalau nak nota , salin atau
copy kat lecturer . tak nak , sudah . sukahati engkau .
macam tu laa . nasib baik budak klas aku bagi kerjasama .
sekali fotostat , ntok satu klas terus .

and sbg penolong ketua praktikum , wajiblah aku menerima mesej
macam ,,,

''i'm miss tan ur math teacher . pls take a photocopy
for past year questions on my table ''

oke , kene naik jumpe lecturer . phototostat notes .
lagi kesian kat ketua aku lah kan . bz gile . ngeh3 .
tapi ade benefits jugak . sebab tadi aku amek paper math , aku jumpe
lecturer math ntok tanya soklan yang aku tak paham .
welll, aku kan blur .blaja ramai2 dan laju
buad aku tak paham . nasib baik lecturer tadi okee . aja sampai paham .hee:D

waktu makan aku tak teratur . kekadang sehari
tak makan langsung, minum air masak je .
sebab malas and kafe B tutup . risau jugak kalo kene gastrik .

eh , aku memang seronok kat sini tapi
masih cuba menyesuaikan diri . wish me luck!

6 comments:

  1. memang, gaye belajar yg tak penah di amalkan -,-'''

    ReplyDelete
  2. hahaha,,aq pon pning weyh,,
    bwu na phm,dyeorg na g chapter laen,,
    haiyoooooo!!!pning ma!!

    ReplyDelete
  3. itu normal la bile naik pringkt cmni... ;)
    make sure close dgn lecturer.
    maybe u'll get EXTRA MARK! heheh.. =P
    chaiyouk chaiyouk...!!! (^^,)

    ReplyDelete
  4. hehe qila go qila go go go !!! :)
    good luck dear :)

    ReplyDelete
  5. @qilla-tau takpeee .
    @moon-aku un pening . laju seh ,
    @pikamar-yeke dpt markah lebey ? keh3
    @bee-thx dear<3

    ReplyDelete
  6. memanaglah...penat belajar dkt uni..xleh nk rilex2. :(

    ReplyDelete