Tuesday, September 25, 2018

Congrates Wa!

Assalamualaikum.

Wah kemain lambat lagi entry pasal wedding Wahida, hampir setahun lamanya. Nasib baik aku tak update time wa dah ada anak tiga, lol.


Henna by mommy. Hah, nanti aku kawen nak gak guna service mommy. So cantekkk.

Wedding Wa 23/12, on 22/12 is my 24th birthday, Alhamdulillah. Belon tu utk bride to be, saje je menggedik pinjam jap. Ktorg singgah alamanda utk cari present. Mommy pon baru sampai dari Penang pagi tu. Masa tu eksaited gila sbb dah lama x jumpa hikhik.


Plan nak buat bachelorette party acah hipster kan. Tapi majlis kat dewan, malam tu pengantin busy nak set up dewan so sempat tangkap gamba mcmni je. Nasib baik bakal pengantin mmg lawa, pakai selekeh pon lawaa je hahahaha.

Malam tu, piya sampai. Dan bermula lah kekecohan. Dah lama tak melepak sesama kan. Tq pengantin sponsor hotel hehe. Dptla ktorg melepak.  


Tq jugak sponsor tudung untuk bridesmaids kecoh ni haha.

Congratulations Wahida dan Heidi, didoakan semoga jodoh berkekalan hingga ke syurga.

Hah geng kecoh. Lawak gila baju azim tersama dengan dulang boys hahahahah. Memang bertahun lah kena menganjing ngan ktorg. HAHA.

Pretty bride.
Lawa gilaaa. cant move on hahha.

With prof and classmates.

Lepas majlis, ktorg semua bertolak balik. Sebab tiket mommy ke Penang malam tu jugak.
Aku pon kerja esoknya, masing2 cuti tak lama kann.
Tapi malam tu sambung melepak dekat Putrajaya. Lama wei tak jumpa!
Time wedding jela pon masa utk melepak.

Masa ni dah rasa sedih sebab dah kurang sorang geng melepak hehe.
Pasni turn siapa agaknye ye, makin lama makin kurang sorang haha. Mintak2 la jgn aku jadi org terakhir HAHAHAHAHAH!

Yang tepi kiri tu nak tunjuk dia sado lah tu..hahah
Dah genap 9 bulan majlis berlalu, 9 bulan jugakla dah tak berkumpul sesama. haha. Piya aku ada jumpa time bulan puasa haritu, Wani penah jumpa kat klia. Yang lain tah bila agaknya, memang kena tunggu next wedding hahha.

Rindu...

Apa pun aku doakan sahabat2 aku semua bertemu jodoh yang baik2 dan bahagia dunia akhirat InshaaAllah Aminn (untuk aku gak ah) haha.



No comments:

Post a Comment