Friday, March 2, 2012

Biology's experiment

salam.
sepanjang  semester 1, aku tak penah amek gambar
dalam lab.konon khusyuk gilerr lahh kan buat experiment.Ntok sem 2 ni,
experiment agak interesting lahh untuk aku share buat
kenangan kat sini.sebab experiment ntok sem 1 tak berapa nak mencabar,
dan agak simple.cehhh.


Dissections-blood circulatory system

.Bila nampak lab assistant bawak berbelas ekor "mickey mouse",
and lecturer suruh angkat tikus pilihan hati masing2,
aku dah mula tak keruan.cehhh.
geli kott.Tapi aku kuatkan hati jugakk,sebab partner 
aku lagi pengecut!

 Tadaaa!berjaya membaringkan mickey saya.Time ni
tanpa bantuan my partner, sebab die penakut sangat.hampehh.Thx ntok group sebelah yang
tolong cucukkan jarum kasik mickey ni tegang.

 apekehalnye sampai 3 orang ni?

tadaaa.inilah zuhaira, my partner yang penakut.
tyme ni die cekalkan hati demi sekeping gambar.kenang-kenangan katanya.ngeh3.
Tapi aku suke kau penakut.Tanpamu,siapa nak ambik gambar.
Sebab tangan kau je yang bersih tanpa dicemari tikus maka, gamba aku aje
yang over.kehhkehh.

oke fine.aku tak sesuai langsung jadi doktor.
confirm.

p/s,teringin nak ambek gamba dalam lab kimia tapi
lecturer kimia saya garanglahh.wuwuwu.


No comments:

Post a Comment