CLICK HERE

Wednesday, April 6, 2011

kisah aid si mata duitan

salam.
hari ni aku nak citer pasal aid,adikku.
ala,budak gendut botak.
aku cerita ni sbg pengajaran untuk kita semua.
terutama kepada yg ada adik2 yg belom
menopause,eh silap.
yg belom baligh.atau bahasa
glemer nye,kanak2 ribena.

aid mula menjalankan bisnes.
jual NUTRIGEN.ala,air botol kecik tuh
bisnes kecil-kecilan.KONONnya.
asal nya,
dia beli nutrigen sbb nak pembaris free.
comeii ruler tu.dah
10 ruler dia kumpul.lama-lama,bila dah tak
terminum air tu,kitorg plak sedapp
bukak je peti ais ade air tu,
dia mula panjang akal nak duit.


model tak komersial langsong!

muka teruja minum nutrigen


satu hari,aid beli 2 peket.
satu peket ade 5. satu hari akan ada 10
nutrigen dlm peti ais.
heaven kitorg!satu hari
sampai 3 botol aku balun.
tapi tu,,,sebelum dia buat bisneslaa,,,


ni aid tulis,
*siapa nak beli nutrigen 2.00 sebotol.sila ambil straw
sorang satu


mak datuk!sebotol rm 2!
ust zul pon jual nutrigen lapan posen je taw!
sepeket ade 5 botol,rm 3.90.
itu riba' dah tuu.
sampai basi la bende tu tak de sape nk
beli.ni pon nasib baik
tadi ibu ngan Lia beli.kesian kat die.
sapo nak beli,ye dak?
jgn harap aku nak beli!baik aku beli
sendiri kt kedai.

pesanan penaja,
awasi adik atau anak anda.
Jangan biarkan mereka mata duitan macam
adik saya.awasss~

8 comments:

  1. peh mak aii. uztaz jihadi sedekah je kot. ehh?
    HAHAHA

    ReplyDelete
  2. tu la pasal.ececeh.ust juhadii,,time yg kite ghaye kt uma die uh kann,,haha

    ReplyDelete
  3. hahahahaha~ ambil untung betul2 ni.. qadha' air yg lama dulu yg kerugian.. hahahahaha~ ^_^

    ReplyDelete
  4. haha , mcm akk dy kott .
    ko yg aja dy ea qilanisa !! haha

    ReplyDelete
  5. ehhh,takk.aku tak materialistik.haha.

    ReplyDelete
  6. like sister like brother. haha. HAHA. dua dua mata duitan. haha

    ReplyDelete
  7. amboyy.aku tak melampau camtuh.haha

    ReplyDelete